hej lille bloggen!
igår o idag har vart superba dagar! igår sov jag länge, sedan myste jag runt med mamma på dagen och bakade gott bröd. var ute och sprang, åt lite mat, åkte in till stan och köttade street :D inatt var en småjobbig natt, vaknar först 01:11 av att victor ringer för att säga godnatt och jag tror att det är morgon, HAHA! sjukt kul. var totalt förvirrad innan victor skrattar och säger att klockan är kvart över ett. jag ba jaha....och somnar om när vi precis lagt på hahaa. vaknar dock sedan typ 3-4 ggr under natten SUG PUNG VAD DET SUGER!! vet inte varför men var sjukt varmt nångång iaf minns jag så då gick jag upp och drack vatten. sen vaknade jag runt sju imorse också och kunde inte somna om...blä. bara att pallra sig upp! sedan jobbade jag iaf på dagge från 8.45-15 :) det är typ soft fast lite långt ibland! imorgon ska vi ha Vattenfest på Staren ("min" avdelning) och äta lunchen under bordet :D det blir nog roligt iallafall! sen nu i eftermiddag kom Tessa hem till mig med Gofika (varmt minchoklad, bulle, clementiner och godis, OMNJOMNOM) och vi lyssnade på musik och snackade massa :D nu har jag satt klockan på 7.00 så blir till att krypa till kojs nu, GODNATT FRIENDS :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar