ooooooootja!
hjälp vilken bra dag det har varit idag. tack Gud för den här dagen, eller vem som nu gav mig den. :)

gick upp imorse och gjorde fullkornsscones till frukost, som jag åt medan jag pluggade på franskskiten! sen åkte jag och annelito in till stan! vi gick runt och kollade, sen köpte vi likadana kängor :D haha! vi gnagde i oss goda mackor på Waynes, sen kollade vi lite till, innan vi började gå den lilla guidningen/vandringen vi skulle på med hennes morsas jobb. hahah vi började asgarva precis när hela skiten satte igång, och efter ett tag började det SPÖregna och blåsa också så vi ba eeeeh. efter typ 40 min avvek vi och gick upp till Öster för att sätta oss nånstans xD JÄVLAR vilket väder det var alltså, och jag skulle liksom bort till dansskolan och ba wtf? så jag smsar min söta vän Jesper och ba Heeeej, kan du skjutsa mig?! 8))))) haha och snäll som killen är kommer han och hämtar mig, så jävla schyst :D Han ba "nej asså du får inte gå i det här vädret!" haha TACK JESPER <3 innan han kom var jag och anna RETARDS på Åhlens, hahahah, älskar det, spec när folk ba eeeh. HAHAH.

iaf så skjutsar han mig bort till dansskolan, jag snackar oavbrutet typ för jag var tvungen att berätta om helgen som han missade, haha. sen KÖTTADE jag danceaerobic med Håkan, vilket var jävligt kul! sen 20 min vila, sen 75 min STREET mmmmm! vi dansade 55 min av klassen också :D men jävlarns var trött jag var på slutet, var helt svag, hahah! sen efter det kom Jonna, Tim & Isak och hämtade mig och vi åkte "hem till" Tim. Vi planerade en grej som kommer bli så FEEEET OCH EPISK :D wippiii! sen vid typ halv tolv åkte jag och Jonni hem. nu ligger jag och måste sova, plugga hela dagen imorgon :c på kvällen blir det party hoppas jag!! :D

tack mina vänner för idag! <3 ni e bäääst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar