Waddup dickheadz?!
Just nu ligger jag och kollar på ett flygplan som går ner för landning! Jättekul tycker ni men jag tycker det är askul på riktigt, haha! Iaf. Jag måste släpa mig upp ur den varma sängen snart, har tagit en powernap för att orka med kvällen! Vaknade vid åtta imorse av en ASFIN dröm! Åå den var så underbar, ville inte vakna! Iaf :D jag låg kvar ett tag och snusade sen pallrade jag mig upp. Under natten hade min käke svullnat upp på vä sida, mina visdomständer kommer upp där så hade sjukt ont imorse och var stel i hela munnen typ..ajaj! Så fick bli en Alvedon till frukosten! Sen åkte jag in och hade 3 av mina kurser, först street med 7-10 åringarna, väldigt söta! Sen street 11-13 åringarna, dom är så sjukt bra! Jag har verkligen lärt upp dom
Bra :D dom räknar in sig själva på diagonalen och allting ^^ till sist jazz 11-13 år, en lite speciell grupp, men aja! Dom är bra på sitt sätt, de flesta iaf! Men har fått ryta till några gånger! Efter det var jag själv elev på balettlektionen. Så massa dans idag! :) Victor kom sedan och hämtade mig och jag gick hem till Victors mamma. Duschade, pluggade lite, sen somnade jag..och här ligger jag nu! Jonna och Lina är nog påväg strax så måste verkligen gå upp! Men det är så skönt i sängen haha :D Ikväll blir det iaf FEEEEST!! TAGGA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar