hej BLOGGIZ
just nu håller jag på att cracka in ett mulle meck spel. hahah köpte mullemeck bygger båtar idag på stan när jag var med vicke och hedvig! så nu försöker jag hämta hem (haha) när han bygger hus. awesome games!!

igår var jag på fenix och köttade själv, jävligt skönt! efter det åkte jag, victor, jocke och lindis till anders för att hjälpa till att bära massa möbler till anders, vivvis och jockes nya lägenhet vid atterdags. den första november flyttar dom in, OCH DÅ FLYTTAR JAG O VICTOR IN PÅ STETTINNERGRÄND! WOOOOP! fy fan vad jag längtar alltså!! ska bli så grovt skönt att bo i stan! efter det iaf så samlades vi alla inklusive Koffe på stettinnergränd och åt pizza :) sen skjutsade snoppisarna (victor och koffe) mig till dansskolan! där hade jag mina kära hiphopare 14+ samt min egen jazzklass. SJUKT rolig dans på jazzen, så jävla synd att jag missar mer än halva lektionen! menmen. sen kom dom och hämtade mig och vi åkte ut till landet sen sov jag hos victor. vi åt kladdkaka och tittade på outsiders, jävligt intressant :D

imorse gick vi upp typ halv nio och skjutsade anders till flyget. sen kröp vi ner "hemma" i stan och satte på en film men jag somnade om, haha. vaknade vid ett, fortfarande sjukt trött. OCH JAG ÄR ASTRÖTT NU, VARFÖR? vill typ gå och lägga mig nu. inte normalt... iallafall! när vi hade gått upp mötte vi hedvig på stan. vi åkte sedan till Järn AB Södertorg för att jag skulle prova ut kläder eftersom jag ska dansa på en "modevisning" på deras mässa den 9:e november. haha komemr se sjukt kul ut, ska ha sånadär arbetarbyxor bland annat ;) sen fikade vi på amalias, gick lite på stan, sen åkte jag hem med bussisen. nu sitter jag och försöker plugga samtidigt som datan är på vilket inte går så bra...

imorgon blir det FEST iallafall! med jonna, lina och grabbarna GRUS! LÄNGTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar