Suuuug vad tråkigt det blev idag då! Jävla skit! Haha är på skitdåligt humör, gick och grinade på stan (gråter nästan jämt när jag är ARG) såg nog sjukt deppigt ut! Iaf, nu väntar jag på att min kära pojkvän ska sluta gymma och komma hit och va med mig. Hoppas och tror att kvällen blir bättre än vad dagen har varit iaf. Vi ska äta tacos, se på Pirates 4 och kolla på flygbiljetter till våra olika resor :) ÄLSKAR livet men inte just nu. Saknar Jonna också, men på lördag då JÄVLAR. hahaha jag ska spåra ur som jag alltid gör. nu blev jag lite gladare!

btw så HATAR jag när folk ba "asså man sover ju bort hela dagen om man sover till 12". Dom människorna som säger så kan ju inte ha nåt liv. (jag säger själv så någon enstaka gång men då har jag en bra anledning till det!). Anledningen till att t.ex. Jag sover till 12 ibland är ju för att jag har VARIT UPPE SKITSENT KVÄLLEN INNAN. och vad gör töntarna så sent kvällen innan? Jo, ligger och SOVER. DOM SOVER JU BORT LIKA MYCKET TID PÅ KVÄLLEN. haha asså när jag är uppe sent så GÖR jag ju nånting, typ hänger med folk, dansar, eller nåt annat kul. SAMMA SAK?

kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar