tjopppp!
idag sov jag lite för länge.
vaknade vid nio först men då var jag skittrött så jag somnade om, vilket jag inte skulle ha gjort.
drömde en asläskig dröm, som jag inte minns just nu, men den var sjukt läskig iaf! :D
vaknade sen vid elva typ, och ba men nu måste jag upp. men lyckades somna om igen, och drömde då om en person som jag inte tänkt på på jättelänge men som dök upp i drömmen. saknar denna person lite grann faktiskt! HUR SOM HELST! gick upp vid halv ett, hehe.
nu ska jag peta i mig lite mat, sen åka in till stan och KÖTTA! måste koreografera till mina kurser, sen ska jag kötta för min egen skull också. JÄVLAR vad jag älskar att dansa, som att jag kom på det på nytt igår efter streetlektionen! UTAN TVEKAN DET BÄSTA SOM FINNS I HELA VÄRLDEN.
taggar lite med den här videon!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar