JÄVLIGT LÄNGESEN JAG BLOGGADE NU!!!! hahaha! den här bloggen är kul att gå tillbaka och kolla i. jag känner mig som en helt annan människa nu än vad jag var när jag skrev sist.

en asienbackpacker-resa senare och jag kom tillbaka, brunbränd, 1000 erfarenheter och nya vänner rikare och mer dans- och träningssugen än någonsin! Detta har resulterat i att jag aldrig har varit mer vältränad än nu. Och 100% bättre kan det också bli!

Jag har just signat mitt första betalda dansjobb - som dansare i en streetdanceföreställning i Visby & i Estland. Att tjäna pengar på något som man älskar av hela sitt hjärta känns lite som en dröm.

Danslärarjobbet flyter på sjukt bra, mina kids är så hiphop dom kan bli. <3

På söndag börjar min sjuka danstid med rep dagligen i 5 timmar, danskurser och auditions. JAG ÄLSKAR VARJE MINUT.

I höst pekar jag fuck you till Gotland och flyttar till karlstad/sthlm och går en dansutbildning. Nu jävlar ska jag koncentrera mig på min egen utveckling inom dansen och KÖTTA!

vill bara säga till de som tror att man inte kan bli något inom dans: ha så kul på kontoret, SUCKERS!!!! hahaha!

Att min danslärare som jag såg (och ännu ser) sjukt mycket upp till för 1 år sen nu skriver: "Tack för inspirationen! Fan vad cool du är." till mig känns också helt sjukt fint <3 och jag är bara så djävulskt sjukt G-L-A-D för att jag får hålla på med det jag älskar!!!!



"Linnea, stay true to yourself, var kreativ och va dig själv".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar